sobota, 11 listopada 2017

Mandat za mycie auta. czy można auto myc pod domem?

Witam,

krótki wpisy ale odpowiadający na bardzo ważne pytanie.
Jakie konsekwencje grążą za mycie auta pod domem?
Czy za mycie samochodu na podwórko grozi mandat?


Każda gmina, miasto posiada własny regulamin utrzymania czystości i porządku .
Wystarczy że wpiszesz w wyszukiwarkę następująca frazę
Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie (miejsce zamieszkania)

Dzięki temu sprawdzisz jakie przepisy Cie dotyczą.
Ja pobrałem regulaminy z mojej okolicy  w których kwestia mycia auta
ograniczała się do zakazu mycia na terenach nie utwardzonych i odprowadzania ścieków do gleby.


Co do mandatów do 500 zł wystawianych przez np. Straż Miejską to trudno mi się do tego ustosunkować - na terenie mojej gminy regulamin zezwala na mycie auta na parkingu.

Pozdrawiam,



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz