niedziela, 11 grudnia 2016

Wymiana panewek w silniku 1 5 DCI oraz 1,9 DCI Renault

Witam,

 pewnie wielu miejscach przeczytaliście lub usłyszeliście od kogoś że w silnikach DCI jest problem z panewkami - poniżej fragment wycinka z Motoru nr 42/2016


Ja też o tym czytałem, natomiast nigdy w praktyce nie spotkałem się z nikim kto panewki profilaktycznie wymieniał. Nie spotkałem się również z użytkownikami którzy mieliauta z tymi silnikami od nowości i wymieniając olej co 15000 km kilometrów mieli problem z przeskakująca panewką korbowodową na czwartym cylindrze.

Dzięki możliwości jakie daje moja praca opublikuję wam w cały proces wymiany oraz kosztów z tym związanych . Paneweki najpierw wymienimy w  silniku 1 9 DCI Renault Scenic a później w Renault Clio 1 5 DCI.  Zobaczycie jak taka panewka wygląda przy określonym przebiegu oraz sami ocenicie czy warto czy nie warto. Pozdrawiam

4 komentarze:

  1. Francuskie auta? Zdecydowałbym się na taki tylko w przypadku, gdy ktoś powiedziałby, że są naprawdę niezawodne. Słyszałem od kolegi, że jego wujek kupił ale samochód więcej czasu stał w garażu

    OdpowiedzUsuń
  2. Francuskie auta nie cieszą się w Polsce dobrą opinią, może przez ich "miękkie" zawieszenie i stan polskich dróg te auta są tak awaryjne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym aż tak nie generalizował, bo wszędzie trafiają się wady produkcyjne.. nawet wśród osławionych "niezawodnych" aut..

    OdpowiedzUsuń