sobota, 11 lipca 2015

Wyłączenie czujników Cisnienia w Oponach - Renault, CLIP

CZEŚĆ WSZYSTKIM,

Dzisiaj kolejny materiał z CLIP-em i Renault w roli głównej.
Zajmę się wyłączeniem czujników ciśnienia w oponach w Renault Megane II – prędzej czy później ten układa się zepsuje tak jak w tym egzemplarzu i będziecie zmuszeniu do zakupu nowego czujnika.
jest to moim zdaniem niepotrzebny koszt dlatego w dzisiejszym odcinku pokażę jak włączyć ten system przy pomocy CLIPA..



Zaczynamy od wejścia w Moduł Zespolony W Kabinie. Następnie wchodzimy w tryb naprawy i robimy zrzuty ekranu obecnie zapisanej konfiguracji dla naszego auta. Po zrobieniu SCREEN-ów wchodzimy w przyuczanie i ustawiamy całe UCH od nowa. Ważne, aby nie przerwać procesu, laptop na ładowarce i wszystkie kable dobrze podpięte. Najważniejsze – nie ma tego na prezentacji bo wysypał mi się film który kręciłem jak wyłączałem czujniki. Dla funkcji SSPP – zaznaczacie BEZ, na końcu zatwierdzacie.

Nazwijmy to kolejny etap ma już miejsce w kalkulatorze Tablicy Rozdzielczej. Tam znowu wybieracie tryb naprawy, a później zapisanie konfiguracji. Wybieracie Kontrola Ciśnienia W Oponach i zaznaczacie BEZ.
W rezultacie rozwiązujecie problem bledów z czujnikami.

Pozdrawiam i zapraszam na moje blogi: linki w opisie.
Jeśli jesteś zainteresowany zakupem CLIPA pisz na mojego maila j.tomczak21@gmail.com.

Link do materiału na YouTube:

Wyłączenie czujników Ciśnienia w Oponach - Renault, CLIP




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz