niedziela, 6 marca 2022

BETIS - szkolenia dla mechaników, elektryków.

 Cześć, 


dzisiaj krótki wpis dotyczący szkoleń dla mechaników oraz elektroników, poniżej lista z przykładowymi szkoleniami online - w mojej ocenie zdobywanie wiedzy to podstawa rozwoju serwisu i możliwość uzyskania przewagi nad konkurencją. Podam tutaj konkretny przykład: 2 lata temu dowiedziałem się o możliwości sprawdzenia ciśnienia sprężania oscyloskopem które można wykonać w ułamek czasu potrzebnego na wykonanie standardowego pomiaru przy użyciu miernika od tego czasu takich pomiarów wykonałem kilkadziesiąt i co miesiąc mam zapytanie o tego typu usługę. Gdybym wykonywał pomiar przy użyciu miernika ciśnienia sprężania jestem przekonany, że tych klientów bym nie miał.



Przykładowa lista szkoleń online, są oczywiście również szkolenia stacjonarne:

Diagnostyka układów Common Rail z użyciem analizatora EDIA PRO

Wykorzystanie platformy informacyjnej HGS Data w praktyce cz. 1 (09.03)

Wykorzystanie platformy informacyjnej HGS Data w praktyce cz. 2 (9.03)

Pass-Thru VW, Audi, Seat, Skoda, BMW, Mercedes cz. 1 - Podstawowe informacje i rejestracja (22.02)

Pass-Thru VW, Audi, Seat, Skoda cz. 2 - diagnostyka samochodowa

Diagnostyka z użyciem oscyloskopu - poziom podstawowy 14.03

Diagnostyka z użyciem oscyloskopu - poziom zaawansowany 17.02

Pozdrawiam,

Jarek

Zapraszam na mój kanał na YouTube!
Poniżej linki pod którymi dowiecie się jak sprawdzić przebieg auta po VIN i nie tylko: Playlista z darmowymi dekoderami VIN: http://tnijurl.com/e725a586f5f9/
Kontakt mail: j.tomczak21(małpka)gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz