czwartek, 12 grudnia 2019

Rapotor, ikorol, spralac - 3Projekt_autolaweta

Dzień dobry, w dzisiejszym materiale prezentuje odcinek trzeci z serii "#Projekt_autolaweta" w którym będę wam pokazywał od momentu zakupu ceny oraz pracochłonność prac związanych z przygotowaniem auta dostawczego do pracy zarobkowej. Celem tego projektu jest stworzenie autolawety na bazie Renault Master I 2.5 d 75 km, która bezawaryjnie i bezpiecznie będzie jeździła po całym kraju. Nie jestem żadnym ekspertem w zakresie remontów i napraw takich samochodów. Natomiast bardzo chętnie podzielę się z wami swoimi doświadczeniami i przy okazji udokumentuje cały proces naprawy. Sam jestem ciekaw ostatecznego efektu;)

Więcej na temat tego konkretnego Renault Mastera znajdziecie tutaj: Renault Master I 2.5 D 75 km 1Projekt autolaweta https://www.youtube.com/watch?reload=9&v=xkIq9S3aI3k W tym odcinku zaprezentuje chemie lakiernicza którą zakupiliśmy do remontu Mastera. Jest to pierwszy zakup i pewnie niejedyny, także liczę na wasze podpowiedzi zarówno od praktyków oraz teoretyków, którzy czytali oraz słyszeli o świetnych środkach np antykorozyjnych. W skrócie wybór padł na: Raptor U POL środek zabezpieczający przeciwko rdzewieniu, korozji, soli, wilgotności i wysokim temperaturom. Pozwala odnowić paki ciężarówek, pick-upów i podłogi busów. Po utwardzeniu zabezpiecza przed zarysowaniami, chroni przed zaplamieniem i promieniami UV. Wysokiej przyczepności, środek jest również wodoodporny, elastyczny i wygłuszający. GRIP 4 - UNIWERSALNY AKTYWATOR PRZYCZEPNOŚCI Zapewnia prawidłowe przyleganie farb, klejów i uszczelniaczy. Stosowany na wszelkich powierzchniach samochodowych (plastik, aluminium, istniejące warstwy). Idealny w trudno dostępnych miejscach jak klamki, progi, trudne do oszlifowania zagięcia. Eliminuje potrzebę matowania i zapobiega rozwarstwianiu się powłok. ikorol to wielofunkcyjny polskiej produkcji preparat antykorozyjny najnowszej generacji. Po naniesieniu, ledwo widoczna, cienka warstwa preparatu wnika głęboko w skorodowaną powierzchnię, tworząc szczelną warstwę ochronną. Jednocześnie warstwa ta staje się elastycznym, antykorozyjnym spoiwem pod wszelkiego typu powłoki malarskie. SPRALAC ETCH Primer jest podkładem reaktywny o właściwościach trawiących i pasywujących. Nie stosować pod natryskową szpachlówkę poliestrową ani na warstwy termoplastyczne TPA. Ciągle zastanawiamy się w jaki sposób zabezpieczymy to auto przed korozją. Liczymy tutaj na wasze wsparcie. Szukamy preparatów do konserwacji profilów i ramy w środku. Kontakt mail: j.tomczak21(małpka)gmail.com http://warsztatvw.blogspot.com http://autazfrancji.blogspot.com/ Poniżej linki pod którymi dowiecie się jak sprawdzić przebieg Renault: Sprawdzenie po VIN Renault, rozkodowanie Renault po VIN za darmo. https://www.youtube.com/watch?v=G4tRs_19ZSg&t=2s Sprawdzenie Renault po VIN: http://autazfrancji.blogspot.com/2013/10/sprawdzanie-vin-renault-sprawdzanie.html Renault vin decoder, jak sprawdzić VIN Renault? https://www.youtube.com/watch?v=BC0gOx4CYzU&t=3s Playlista z darmowymi dekoderami VIN: https://www.youtube.com/playlist?list=PLXkiKTrCgMCTL02KWIt7rw4nDwokL57_J #projekt_autolaweta, #Renault_Master, #sprawdzenie_po_VIN_Renault

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz