piątek, 1 stycznia 2016

Wymiana uszczelniacza półośki (lewa strona) - Megane II 1.9 dci 120 km

Witam,

przy okazji wymiany uszczelniacza półosiki przy Megane II 1.9 dci 120 km zrobiłem kilka zdjęć.

Choć zadanie nie jest jakoś bardzo wymagające popełniłem jeden dość poważny błąd, zdałem się na wiedzę i doswiadczenie pracownika w hurtowni który twierdził, że uszczelnacz, który miałem zaintalowany był zły i dlatego ciekł. Facet wybrał mi "poprawny" z katalogu Renault i w ten sposób wprowadził mnie w błąd (pewnie nie świadomie) którego popełnienie kosztowało mnie blisko 100 zł




Oznaczenie pasującego uszczelniacza: oryginał Renault 383428H500
Masz wątpliwości przed założeniem uszczelniacza porównaj go z zakupionym - gdyby sprzedawca nie wprowadził mnie w błąd uniknołbym podwujnego wydatku. Koszt uszczelniacza od 60 zł + kurier.



Ja dostałem w sklepie uszczelniacz na prawą półoś;(

Przy okazji wymieniłem olej w skrzyni biegów. Szczególnie w autach, które jżdzą duzo po autostradzie pod obciązeniem zaleca się wymianę oleju w skrzyni co 90 tys km. Bedziesz potrzebował troche ponad 2 litry oleju, trzecia butelka nie bedzie potrzebna. Olej to koszt 39 zł za litr.




Szczególnie w Lagunie II, ale również w Meganie II padały skrzynie własnie z powodu uszkodzonie uszczelnia z które uciekał olej - jesli masz taką usterkę nie zwlekaj z jej usunieciem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz