niedziela, 5 kwietnia 2015

Naprawa CLIP, uszkodzony RENAULT CLIP - problem z połączeniem.

Cześć,

w dzisiejszym wpisie opisze koszty naprawy mojego CLIPA.
Niestety pół roku od zakupu odmówił posłuszeństwa. Sonda przestała działać, nie świeciła się kontrolka ISO,  sonda nie mogła połączyc się z autem.



Sondę wysłałem do naprawy - szczegóły, kto ją naprawiał, podam jak już ją odbiorę i przetestuję w warsztacie. Na dzis mogę zdradzić, że koszt naprawy wyniesie mnie 275 zł wraz z kosztem wysyłki za pobraniem.

Spaliło się trochę, elektroniki, która jak sam fachowiec powiedział jest dość kiepskiej jakości.
Generalnie sprzet padł podczas przeprowadzania dynamicznych testów, wczesniej również była dość intensywnie użytkowana - generalnie jestem zadowolony z sprzetu i czekam na odbiór sondy po naprawie - mam juz dla niej spory pracy po krótkiej przerwie. Wiecej informacji w kolejnych artykułach.




9 komentarzy:

  1. Niestety też miałem problem z Clipem i dokładnie wiem o czym piszesz. Naprawdę wkurzająca usterka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Te sondy robią w Chinach w fabrykach z słabą kontrola jakosci - dobrze, że sprawdzają to przed wysyłka. Ból jest mniejszy, dlatego ze sprzet na siebie zarobił - zobaczymy jak bedzie z jakością naprawy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda :( że jest duże prawdopodobieństwo zepsucia się CLIP-a

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie bede nikogo zachęcał do zakupu - bo jesli bedziesz go używał sporadycznie przy jednym aucie to jest ryzyko, że Ci sie to nie opłaci, a zakałdam, że naprawdę garstak osób, które kupuje ten sprzęt tylko dla własnej satysfakcji, zeby mieć mozliwosć diagnostyki auta.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ja mając Renault Megane 2/ Lagunę 2 - tak czy siak będę chciał kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mnie to jakiś czas temu dopadło, 2 tygodnie po zakupie sondy. otworzyłem spór i udało mi się odzyskać 80% wartości naprawy CLIPa w Polsce (300zł)
    po naprawie śmiga już pół roku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć, moj clip co chwile sie rozłącza, niby można go połączyć ponownie, lub sam sie ponownie laczy ale np podczas wypalania dpf nie mozna do końca przeprowadzić procesu bo sie rozłączy. Jest na to jakis sposób?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Rozłącz się jak delikatnie ruszysz czy sam z siebie?
      Ja po zakupie w Chinach miałem podobny problem - wystarczyło delikatnie ruszyć kabel i połączenie się wysypywało, po naprawie jak ręką odjął.

      Usuń
  8. Witam
    Panie Jarosławie, proszę o informację jak zakończyła się naprawa sondy, co było uszkodzone i kto to naprawiał. Mam taką samą usterkę. Nie świeci zielona dioda ISO oraz clip przestał wykrywać sondę.
    Pozdrawiam
    CJ

    OdpowiedzUsuń