z mojego doświadczenia wynika, że demontując po raz pierwszy wtryskiwacze czyli od nowości nie były ruszane - taki zabieg z reguły nie sprawia problemu (mam głównie kontakt z silnikami PSA oraz Renault, rzadziej VAG). Niestety często spotkałem się z taka sytuacją, że jeśli wtryski były już kiedyś wyjmowane to niestety z ich kolejnym demontażem jest problem podobnie jest ze świecami żarowymi.
W tym artykule skoncentruje się wyłącznie na wtryskiwaczach - pytanie co takiego powoduje że się zapiekają i nie można ich wyciągnąć?
Wymienie tutaj kilka najczęstszych przyczyn:
- nieoczyszczone gniazdo wtryskiwacze w wyniku czego podkładka wtrysku przepuszcza spaliny
- słabej jakości podkładki
- zbyt słabo przykręcone wtryski
- brak podkładki, stare podkładki, niewłaściwe podkładki
Ciekawy film instruktażowy czyszczenia gniazd wtryskiwaczy:
Förch - Zestaw do czyszczenia wtryskiwaczy oraz gniazd wtryskiwaczy
Förch - Zestaw do czyszczenia wtryskiwaczy oraz gniazd wtryskiwaczy
Oferty z Allegro, postaram się przetestować zestaw do 300 zł: https://goo.gl/Bfhy54
Jarek
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz