Witam,
z uwagi na zimową aurę, która wiele osób skłania do zainteresowania się powodem gorszej pracy silnika Diesla w takich warunkach przypominam o podstawowych zaleceniach dla wymiany świec żarowych.
Gniazdo świecy przed montażem powinno być dokładnie wyczyszczone. Do tego celu służą dedykowane szczotki oraz gwintowniki z pilotem.
W przypadku gdy nie oczyścimy gniazda świecy to w zasadzie mamy gwarancje poważnych problemów z jej ponownym odkręceniem. Oszczędźmy sobie kosztów związanych z ewentualna wymianą głowicy i zadbaj w własnym zakresie lub dopytajmy mechanika czy przygotuje gniazdo świecy żarowej do montażu.
W przypadku aut francuskich sprawa gwintowników prezentuje się tak:
M10x1: 1.5 dci, 1.6 dci, 1.9 dci, 2.0 dci, 2.2 dci, 2.3 dci, 2.5 dci, 3.0 dci
M8x1: 1.4 hdi, 1.6 hdi, 1.6 e-hdi, 2.0 hdi, 2.2 hdi (ciekawostka D-CAT)
M12x1,25: Master I 2.5 d
Pozdrawiam,
Jarek
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz