na dole krótka prezentacja kosztów dużego serwisu olejowego w Lagunie III 2.0 dci 150 km.
Auto ma 140 tys km, wcześniej serwisowane w ASO gdzie wizyty ograniczały się do rzeczy eksploatacyjnych. Zobaczymy jak w praktyce sprawdzi się to auto w pracy w flocie.
Kabinowy węglowy Filtron : 68 zł.
olej 7 litrów : elf - 5+1+1 = 120+30+30 zł
f. oleju purflux - 28 zł
f.powietrza purflux - 43 zł
f. paliwa bez czujnika wody : mann - 93 zł
LIQUI MOLY DIESEL SPULUNG 1 szt - 43 zł.
olej 7 litrów : elf - 5+1+1 = 120+30+30 zł
f. oleju purflux - 28 zł
f.powietrza purflux - 43 zł
f. paliwa bez czujnika wody : mann - 93 zł
LIQUI MOLY DIESEL SPULUNG 1 szt - 43 zł.
Razem:455 zł
Krótki komentarz - sporo tutaj wchodzi oleju, dla przykładu do 1.9 dci zamykamy się w 5 litrach.
W 2.0 dci ostatnia niecała litrowa butelka jest na dolewki.
W 2.0 dci ostatnia niecała litrowa butelka jest na dolewki.
Z rzeczy które wyszły dodatkowa to poduszka olejowa przy rozrządzie:
oryginał 340 zł oczywiście w hurtowni, anie w ASO
oryginał 340 zł oczywiście w hurtowni, anie w ASO
NUMER OE.:112105736R
Klocki, tarcze, opony to wszystko było w bdb stanie.
Zapraszam do kolejnych relacji z eksploatacji tego auta.
Następny serwis olejowy za 15 tys km.
455 zł na części to trochę dużo, drogie są części chodzi mi o zamienniki nie oryginalne bo te to jeszcze droższe
OdpowiedzUsuńTo zależy z czym porównujemy. Skoda Superb II 2.0 TDI będzie tańsza na takim zestawie o jakieś 100 zł. Z kolei Mondeo oraz Insignia mają bardzo podobne ceny za filtry i olej.
Usuń455 zł to odpowiednik dwóch baków do pełna. Koszt wymiany kompletu filtrów i oleju wraz z robocizną to poniżej 4 gr za km brutto.